سخن بزرگان

فرمودند: چندماه قبل، آقای خمینی را خواب دیدم گه جلوی من نشسته؛ ولی ضعیف و رنجور. ناگهان سکته کرد و از دنیا رفت. این، بدین معناست که نهضت ایشان تا کنون بوده، ولی دچار مشکل می شود. برای پیشگیری از آسیب دیدن نهضت، به آقای خامنه ای پیغام دادم که : من اقداماتی انجام داده ام؛ لیکن خود ایشان هم باید کارهایی را انجام دهد. نمی دانم انجام داده یا نه. بعد ایشان آقای حجازی را فرستاد و توضیح خواست.
در ادامه ایشان از اینجانب(ری شهری) خواستند که: شما هم کاری بکنید.
گفتم: غیر از دعا و ذکر، چه می توان کرد؟
فرمودند: قربانی و صدقه، موثر است…

حضرت محمد (ص) وقتی که کار بدی انجام دادی از آن توبه کن و این توبه تو باید پنهانی باشد. برای گناه آشکار نیز توبه ی آشکار نیاز است. حضرت محمد (ص) آن فردی که باید میان مسلمانان قضاوت و داوری کند، نباید صدایش را بر فردی از متهم ها بلند کند مگر این که این کار را برای هر دو انجام دهد و صدایش را بر هر دو بلند کند. (سخنان بزرگان) حضرت علی (ع) خدا بهترین قاضی بین بندگان می باشد.

حضرت علی (ع) اگر خداوند نزد کسی عقل و خرد را به ودیعه نهد، با همان حقیقت شریف روزی وی را نجات می دهد و از مشکل می رهاند. حضرت علی (ع) کسی که با فقه آشنا نباشد و شروع به تجارت بکند، خود را در معرض ربا قرار داده است. مولوگ آن چیزی که سرچشمه ی همه ی بدی هاست خود پول نیست، بلکه علاقه و عشق افراطی و جنون آمیز به آن ریشه بدی ها می باشد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.